• Kierrätyskeskus yli 20 v
  • Käytössämme ~ 3000 m² toimitilat
  • Varaa kätevästi verkkokaupasta 24/7
  • Osta ennen klo 16 ja nouda samana päivänä
  • Valmennuspalvelut / Kuntouttava Työtoiminta
  • Kierrätyskeskus yli 20 v
  • Käytössämme ~ 3000 m² toimitilat
  • Varaa kätevästi verkkokaupasta 24/7
  • Osta ennen klo 16 ja nouda samana päivänä
  • Valmennuspalvelut / Kuntouttava Työtoiminta

Usein kysyttyä

Verkkokauppa

Miten Patinan verkkokauppa toimii?

Osta tuote Kierrätyskeskus Patinan verkkokaupasta osoitteessa kierratyskeskuspatina.fi ja nouda tuote myymälästämme tai valitse toimitus. Tuote maksetaan myymälässä noudon yhteydessä tai verkkomaksuna. Toimiktustilaus maksetaan aina etukäteen eli tilauksen yhteydeassaä.

Saat tuotetilauksen jälkeen tilausvahvistuksen sähköpostitse. Kun tilaus on valmis noudettavaksi Kierrätyskeskus Patinan myymälästä, saat noutoilmoituksen sähköpostiisi. Myymälämme aukioloajat ma-pe klo 9-18 ja la 10-15. Heinäkuussa myymälämme on lauantaisin suljettu.

Tuotteet pidetään varattuina 3 arkipäivää noutovahvistuksen vastaanottamisesta. Jos maksat tilauksen etukäteen, niin sinulla on 7 arkipäivää aikaa noutaa tuotteen/-t.

Miten tuotteita käsitellään ennen myyntiä?

Kun tuote saapuu Patinaan se puhdistetaan ja tarkistetaan täyttääkö se verkkokaupan vaatimukset (ehjä, siisti, hyväkuntoinen, harvinainen tms.) Tämän jälkeen tuote hinnoitellaan ja kuvataan verkkosivuillemme, jonka jälkeen se on ostettavissa verkkokaupastamme.

Mitkä kierrätystuotteet on ostettavissa Patinan verkkokaupasta?

Vain pieni osa tavaroistamme on kuvattuna verkkokauppaamme. Toimi siis näin: varaa harvinaiset ja hyväkuntoiset tuotteet verkkokaupastamme ja tilausta noudettaessa asioi myymälässämme. Näin pääset tekemään lisää löytöjä laajasta valikoimastamme.

Verkkokaupan tuotteet ovat saatavilla ainoastaan verkkokaupasta.

Milloin verkkokauppaan lisätään uudet tuotteet?

Uutta tuotetta lisätään verkkokauppaan päivittäin. Suurinta osaa tuotteistamme löytyy ainoastaan 1 kpl, emmekä voi tietää onko niitä tulossa lisää. Kannattaa siis tehdä tilaus heti, mikäli löydät kiinnostavan tuotteen. Nopeat syövät hitaat.

Maksanko tuotteet verkossa vai myymälässä?

Verkkokaupasta ostetut, noudettavat, tuotteet voidaan maksaa joko myymälässä tai etukäteen verkkopankissa. Toimitettavat tuotteet maksetaan aina etukäteen eli tilauksen yhteydessä.

Milloin voin noutaa ostamani tuotteet?

Verkkokaupan tilaukset käsitellään arkipäivisin. Tilauksesi poimitaan mahdollisimman nopeasti.

Huomioithan, viikonlopun ja pyhäpäivien aikana tehdyt tilaukset pyritään käsittelemään seuraavana arkipäivänä.

Tilaus on noudettava 3 arkipäivän sisällä noutovahvistuksen vastaanottamisesta. Paytrailin kautta maksetut tuotteet on noudettavissa 7 arkipäivän sisällä.

Jos ostan tuotteet myymälän aukioloajan päätyttyä, milloin voin noutaa tuotteet?

Myymälän aukioloaikojen ulkopuolella tehdyt varaukset käsitellään arkipäivinä, mahdollisimman pian myymälän avauduttua. Kun tuotteet on kerätty ja valmiina noudettaviksi saat noutovahvistuksen sähköpostitse.

Mitä tietoja tarvitsen hakiessani tuotetta myymälästä?

Saat noudettua tuotteen Patinan kassalta varausvahvistuksessa olevalla tilausnumerolla ja nimelläsi.

Kuinka kauan tuotteita pidetään varattuna?

Tuotteet pidetään varattuina 3 arkipäivän noutovahvistuksen vastaanottamisesta. Paytrailin kautta maksetut tuotteet on noudettavissa 7 arkipäivän sisällä.

Mistä voin tiedustella verkkokaupan tilaustani?

Voit tarkastaa tilauksesi tilan kirjautumalla tilillesi tästä tai voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen patinaverkkokauppa@harjulan.fi tai soittaa numeroon 041 730 9661 (ma-pe 9-16)

Voinko palauttaa verkkokaupasta ostetun ja myymälässä maksetun tuotteen?

Myymämme tavara ovat kierrätettyä ja ne myydään sen kuntoisena kuin ne ovat myyntihetkellä. Verkkokaupasta ostetuilla tavaroilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

Voinko perua tilaukseni?

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä esimerkiksi peruutuslomakkeellamme (sähköpostitse lähetetyssä vahvistusviestissä on linkki, jonka kautta voit perua varauksesi).

Voit myös tehdä peruutuksen sähköpostilla osoitteeseen patinaverkkokauppa@harjulan.fi mikäli lomake ei toimi.

Miksi tilaukseni hylättiin ?

Syynä voi olla se, että tuote myytiin loppuun samaan aikaan, kun tilaus on tehty tai noutoaikasi on umpeutunut tai olet peruuttanut tilauksen, tai verkkomaksusi ei ole onnistunut.

Jos olet saanut sähköpostin, jossa lukee " tilauksesi on hylätty", tämä tarkoittaa, että emme voi toimittaa tuotetta sinulle.