• Kierrätyskeskus yli 20 v
  • Käytössämme ~ 3000 m² toimitilat
  • Varaa kätevästi verkkokaupasta 24/7
  • Osta ennen klo 15 ja nouda samana päivänä
  • Valmennuspalvelut / Kuntouttava Työtoiminta
  • Kierrätyskeskus yli 20 v
  • Käytössämme ~ 3000 m² toimitilat
  • Varaa kätevästi verkkokaupasta 24/7
  • Osta ennen klo 15 ja nouda samana päivänä
  • Valmennuspalvelut / Kuntouttava Työtoiminta

Usein kysyttyä

Verkkokauppa

Miten Patinan verkkokauppa toimii?

Osta tuote Kierrätyskeskus Patinan verkkokaupasta osoitteessa kierratyskeskuspatina.fi ja nouda tuote myymälästämme. Tuotteen varaaminen ei maksa mitään ja se mahdollistaa tuotteen katsomisen ennen ostopäätöstä. Tuote maksetaan myymälässä noudon yhteydessä.

Saat tuotetilauksen jälkeen tilausvahvistuksen sähköpostitse. Kun tilaus on valmis noudettavaksi Kierrätyskeskus Patinan myymälästä, saat noutoilmoituksen sähköpostiisi. Myymälämme aukioloajat ma-pe klo 9-18 ja la 10-15.

Tuotteet pidetään varattuina 3 arkipäivää noutovahvistuksen vastaanottamisesta.

Miten tuotteita käsitellään ennen myyntiä?

Kun tuote saapuu Patinaan se puhdistetaan ja tarkistetaan täyttääkö se verkkokaupan vaatimukset (ehjä, siisti, hyväkuntoinen, harvinainen tms.) Tämän jälkeen tuote hinnoitellaan ja kuvataan verkkosivuillemme, jonka jälkeen se on ostettavissa verkkokaupastamme.

Mitkä kierrätystuotteet on ostettavissa Patinan verkkokaupasta?

Vain pieni osa tavaroistamme on kuvattuna verkkokauppaamme. Toimi siis näin: varaa harvinaiset ja hyväkuntoiset tuotteet verkkokaupastamme ja tilausta noudettaessa asioi myymälässämme. Näin pääset tekemään lisää löytöjä laajasta valikoimastamme.

Verkkokaupan tuotteet ovat saatavilla ainoastaan verkkokaupasta ja ne maksetaan myymälässämme noudon yhteydessä.

Milloin verkkokauppaan lisätään uudet tuotteet?

Uudet tuotteet julkaistaan verkkokauppaan kerran viikossa torstaisin. Suurinta osaa tuotteistamme löytyy ainoastaan 1 kpl, emmekä voi tietää onko niitä tulossa lisää. Kannattaa siis tehdä tilaus heti, mikäli löydät kiinnostavan tuotteen. Nopeat syövät hitaat.

Maksanko tuotteet verkossa vai myymälässä?

Verkkokaupasta ostetut tuotteet maksetaan myymälässä.

Milloin voin noutaa ostamani tuotteet?

Verkkokaupan tilaukset käsitellään arkipäivisin. Tilauksesi poimitaan mahdollisimman nopeasti.

Huomioithan, viikonlopun ja pyhäpäivien aikana tehdyt tilaukset pyritään käsittelemään seuraavana arkipäivänä.

Tilaus on noudettava 3 arkipäivän sisällä noutovahvistuksen vastaanottamisesta.

Jos ostan tuotteet myymälän aukioloajan päätyttyä, milloin voin noutaa tuotteet?

Myymälän aukioloaikojen ulkopuolella tehdyt varaukset käsitellään arkipäivinä, mahdollisimman pian myymälän avauduttua. Kun tuotteet on kerätty ja valmiina noudettaviksi saat noutovahvistuksen sähköpostitse.

Mitä tietoja tarvitsen hakiessani tuotetta myymälästä?

Saat noudettua tuotteen Patinan kassaalta varausvahvistuksessa olevalla tilausnumerolla ja nimelläsi.

Kuinka kauan tuotteita pidetään varattuna?

Tuotteet pidetään varattuina 3 arkipäivän noutovahvistuksen vastaanottamisesta.

Mistä voin tiedustella verkkokaupan tilaustani?

Voit tarkastaa tilauksesi tilan kirjautumalla tilillesi tästä tai voit lähettää meille sähköpostia osoitteeseen patinaverkkokauppa@harjulan.fi tai soittaa numeroon 041 730 9661 (ma-pe 9-16)

Voinko palauttaa verkkokaupasta ostetun ja myymälässä maksetun tuotteen?

Myymämme tavara ovat kierrätettyä ja ne myydään sen kuntoisena kuin ne ovat myyntihetkellä. Verkkokaupasta ostetuilla tavaroilla on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus.

Voinko perua tilaukseni?

Peruutus tehdään ensisijaisesti verkkolomakkeella ( sähköpostitse lähetetyssä vahvistusviestissä on linkki, jonka kautta voit perua varauksesi)

Voit myös tehdä peruutuksen sähköpostilla osoitteeseen patinaverkkokauppa@harjulan.fi mikäli lomake ei toimi.

Miksi tilaukseni hylättiin ?

Olemme erittäin pahoillamme, ettemme pysty toimittamaan tilaustanne.

Syynä voi olla se, että tuote myytiin loppuun samaan aikaan, kun tilaus on tehty tai noutoaika umpeutunut , sekä olet peruuttanut tilauksen, kiitos kun muistat.

Jos olet saanut sähköpostin, jossa lukee " tilauksesi on hylätty", tämä tarkoittaa, että emme voi toimittaa tuotetta sinulle.