TOIMITUSEHDOT
Yleistä
Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 16.3.2022 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen, kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.
Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät verot, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa. Emme postita elektroniikkalaitteita tai isoja huonekaluja.
Toimituskulut
Tilauksesta veloitettavat toimituskulut ovat 6,90€ ja se lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.
Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokaupassamme siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.
Maksaminen ja maksutavat
Voit maksaa tilauksesi verkkokaupassa kuvatuilla ja ostoskorissa valittavissa olevilla maksutavoilla.
Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi, kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.
Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.
Toimitustapa
Toimitukset meillä huolehtii Posti sekä logistiikkakumppanina Pakettikauppa. Löydät linkit Postin toimipisteisiin, säilytysaikoihin sekä muihin postin palveluihin tämän sivun lopusta.
Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme ovat noin 2-3 arkipäivää.
Peruutusoikeus ja palautusehdot
Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran vastaanotosta.
Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi esimerkiksi peruuttamislomakkeellamme, asiakaspalvelun sähköpostiimme tai palautettavan tavaran mukana tulevalla asiakasperuutuslomakkeella.
Peruutusoikeus koskee vain ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.
Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla.
Palautus tapahtuu Postin toimipisteisiin. Anna Postille palautustunnus ja kerro, että kyseessä on asiakaspalautus.
Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti. Postikuluja (6,90€) ei palauteta.
Palautusosoitteemme:
Kierrätyskeskus Patina
Katsastajankatu 14
15800 Lahti
Palautustunnus: 672681
Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Huomioithan, että tuotteemme ovat kierrätystuotteita, joten täysin virheettömiä tuotteita emme voi luvata. Luethan siis huolellisesti tuotekuvauksen ja katso tuotteen kuvat ennen ostopäätöksentekoa.
Asiakaspalvelu
Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:
patinaverkkokauppa@harjulan.fi
puh. 0417309661
Verkkokaupan asiakaspalvelu palvelee arkisin klo. 9-16
Vastuunrajoitus
Kierrätyskeskus Patina ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.
Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet ensisijaisesti sopimalla, joten otathan ensisijassa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.
Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi)
Posti
Postit ja pakettiautomaatit -kartta: posti.fi/kartta
Katso postin lähetysten säilytysajat: Säilytysajat
Voit ottaa käyttöön Postin OmaPosti-mobiilisovelluksen. Sovelluksessa voit seurata lähetystäsi ja valita itsellesi mieluisimman noutopaikan. Lataa OmaPosti-sovellus älypuhelimeesi puhelimesi sovelluskaupasta.
Kun annat sähköpostiosoitteen tilauksen yhteydessä, saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen ja lähetystunnuksen. Voit seurata lähetystä verkkosivuilla posti.fi/lahetystenseuranta.